smyger mig fram..

ok.. tror att jag blivit en gnutta smartare under sista halvtimmen, lyckas iaf (hoppas och tror jag iaf)
att skapa en blogg!! Grattis Stina!
Och grattis till anders!! som fyller många år idag, (vet dock inte HUR många) väntar en bil om en timme som ska ta mig ut till juniskär på grillning och galej, hoppas verkligen det blir mkt folk och ännu mer fylla..
och längtar efter Emma.. hoppas hon är i sitt esse så man får garva med den underbara bruden!!

Nu ska jag väcka mina små kärlekar loke och liston som sussar och snarkar så jag får ont i öronen.
Skål!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha lovley honey!!!

2007-04-28 @ 17:01:50
URL: http://emiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0