aha!

som ett brev på posten kom den lilla pinnen med medhörande diplom!!

stina hultberg = BARISTA!

så äre nån som vill ha latte med spretiga granar (har inte riktigt lärt mig löven) så kom till mig!! hehe

nästa år ska jag och maja tävla t.om.. uppgrade, thats life!

fick även ett till väldigt uppskattat kort i posten idag.
ett brev från eda och johan i thailand.. bruna med vita leenden på en strand nånstans i världen och med texten god jul med snäckor i sanden..

få man gå och hänga sig eller hur fan ska man klara av att dom mår så gött ,är så bruna och lever livet till fullo!!!!

hehe..

blek, håriga ben, risigt hår och allmänt less på kyla utan snö.. går in till köket och lagar mat.. suck!

image289

                             ja kan man annat än längta tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Imbo

Grattis! då får du bjuda p åen latte nästa gång jag kommer på besök ;)

Jo, vem längtar inte från Sverige nu? Pappa ringde igår och frågade om jag vill följa med till Thailand, jaaaaaa! hehe.

2007-12-13 @ 12:25:35
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Imbo

ja, jag pratade med Emma för någon vecka sedan och hon pratade om att det kanske skulle bli nått på gokarthallen på nyår, är det helt bestämt nu?
På juldagen så har Eva bokat bord på Aveny, där vi ska käka middag innan. Det blir ju superdyrt om man ska dricka där, men hellre det än att stå i den där vansinniga kön i 2 timmar och frysa häcken av sig. Vad ska du göra på juldagen?

Jag kommer hem nästa torsdag, den 20:e december. Ska jobba på ica dagarna fram till jul, så det blir lite extra stålar =)

Är så nyfiken vad du köpt för julklapp till slinkebiten, men får väl höra det på juldagen kanske;)

Ha det bäst.
kram!

2007-12-13 @ 21:33:03
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0