ensam på självaste julafton!

jaha.. då va klockan 00.20.. alltså självaste julafton!!!!

och jonas har just lämnat mig ensamen!
hans chef ringde nämligen och ville ha iväg honom på jobb! han som just kommit hem från 4 dagar i oslo och en i borlänge.. vilken stackare!!

men han fick ju en ganska bra deal ändå.. annars hade jag aldrig gått med på det!
hihi..

en härlig summa pengar utöver den feta lönen han lär få, plus att chefen skulle kolla upp thailandsresa åt mig och jonas..
hihi... vilken julklapp va?! helt fuckingfabulos!!

tre veckor i thailand.. skulle vara UN DER BART!!

själv fick jag två bäddset av min chef.. hahahaha!!!!

nu ska jag knåpa ihop dom två sista julrimmen och sen krypa till kojs!

förresten! vi bytte julklappar nu.. jonas vart jätteglad över sin klapp.. BARCELONA here we come!
och jag blev stomrförtjust i min klocka. önskade mig en hård, grym klocka.. och ja, det va det.. nästan lite kinky sa jonas. haha!

längtar så tills imorn! julmat,klappar och kärlek.. får trösta mig med det tills mitt hjärta kommer hem!

ha en riktigt mysig jul! puss med kram

Kommentarer
Postat av: Imbo

oh en resa till Barcelona, tusan vilken grym present! När åker ni?
Ses kanske i dimman ikväll?!
Puss

2007-12-25 @ 10:08:48
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0