hur ska jag lyckas hålla käften!?!?!?!?!!

jag klarar inte av att hålla käften..

haha.. !! hoho!!

jag, stina är kanske idag sundsvalls lyckligaste person..
och det pga ett stycke julklapps inköp.. och inte till vem som helst.. utan till den grymmaste person som jag vet.

slinkebiten!!

kan knappt bärga mig tills jag får ge han detta.. och se hur leendet (förhoppningsvis lyser) upp hela han..
älskar att göra andra lyckliga.. lyckligare kan man aldrig bli själv än när man får ge lycka..

KLOCKRENT! fattar ni det.. det här är så klockrent!! 

nu återstår en hel del efterforsknig om detta för att få ut max av det..

jag vill bara skrika ut , visa allt och berätta hur allt ska gå till.. men en julklapp är en julklapp och det ska hållas hemligt..

jag måste hålla käften! stackars mig, jag kommer klättra på väggarna innan denna jul är över.. hihi..

tanken gör mig sinnesjukt glad!!
LER.. nästan skrattar.. älskar att hitta det perfekta till en som är det.


                                                        
                   
                                                      man blir liksom tagen
                                                en riktig skönhet klär i allt..phaha!
                                            finns inget som gör mig gladare än han!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0