imorn smäller det!

har gått med magont hela dagen idag!
för imorn så ska nämligen jag till carro för en ny look.. inte den gamla vanliga.
utan rött.. riktigt jävla kalasrött fast i mörka toner.. har länge velat och hälften vunnet så nu jäklar gör jag det bara!

haha... förresten, lär ju matcha min röda ton i fejjan (solade idag)
men litar 1000 % på carro så det går nog bra.
och direkt därifrån ska jag på stadshuset för julbord med jonas jobb...
gud vad jag ska äta! och dricka.. ni förstår jonas jobb är ganska stort och rikt på pengar så hela kvällen blire feta drinkar som metso betalar.. 

har en ny liten fävårit just nu, mando diao - never seen the light of day..

ha en underbar helg! min har just börjat och slutar inte förens på tisdag.. det känns... gött!

 

Kommentarer
Postat av: Imbo

Oh, det kommer nog bli supercoolt! =)
LOVA att du lägger ut foton på nya frisyren/färgen??? Please!

Jag hade ingen aning om Stadshuset på juldagen... Låter ju skitskoj!
Jag är egentligen inte heller så mycket för att äta, ta det lugnt, dricka och sen partajja loss.. Bättre att dricka och sen gå ut lixom..Hm... Övertala Eva lite mer tycker jag;)

Trevlig helg!
Kram

Ps: blev ingen resa till Thailand, resorna var APdyra i mars...suck.

2007-12-14 @ 18:26:03
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: stina

vad synd med thailand.. säger bara, testa pricerunner samma månad ni ska åka.. APbilligt..;P.. lovar knäppa lite bilder så du får lite försmak.. haha!! prata med eva igår och hon hade bestämt sig för aveny.. tror dom fixat biljetter.. ack! men kanske inte åt dig? ja, ha så bra i sthlm och hoppas du finner alla klappar.. kramar

2007-12-15 @ 09:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0