juletid.

ja mina nära,kära och alla andra.. snart vare jul!
stressen ligger som ett sår i magen.. men ingen fara.. det löser sig alltid.. får vi hoppas!

kirrade biljetter till stadshuset idag. tur det! för andra släppet av biljetterna tog slut på bara några timmar.
helt sinnes!!
men det blir jag med mina kära,nära och ca 1000 andra.. det är det som räknas! 

ser fram imot jul nu,få lite paket och ge en hel del.. har aldrig fått tag isåna här grymma klappar nån gång.
enligt min mening då.. haha!
 
morgonstund har guld i mun:

image295

image296

va även ut till juniskär igår och käka mat medans katterna fick leka av sig..

image297


månen va något större i verkligheten..





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0