mina två ord

FY FAN!

fyan va gött med att ha jobbat klar två helger i streck..
nästa veckas schema är mycket bättre! jobba, tis ons tors..
fredag blir det fullt galej mot finland, julbord nalkas och ännu en dimmig kväll.. heh.
och helgen efter det blir det julbord på stadhuset med jonas jobb.. och antagligen ännu en dimmig kväll!
och helgen efter det är det JULAFTON och antagligen ännu en dimmig VECKA.. heh..love life!

annars har man inte åstadkommit mycke.. men faktiskt litegrann..
första julklappen, check!
kommit fram till vad jag ska svida runt i på nyår, check!
köpt mina första höga-i-midjan-jeans, check! (jag hatade det förut, men dessa var snuskigt billiga och fick faktiskt inte päronröv i dom)

ja, kära tärnor och gossar nu ska lilla slinkan svida om till mjukaste laget och inta lördagen framför en film eller två,
kanske lite karra med en pojke att klämma på..
hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0