gatufesten!!

summering: hahhaaaa!!!!

kvällen inför gatufesten började hemma hos cristian..
massa musik och en massa vin..

regnet började dugga men jag och erik skulle prompt in på sahara hotnights..
trängde oss först i vimlet och fick vip platsen på eriks axlar... typ. en sekund..
sen börja vakterna spruta vatten på oss..
döblöt och överlyckliga över spelningen gick vi till ett tält..
och när jag insåg att mobilen var ur funktion drog jag mig ganska snabbt till langos tältet..
stog väl där i en halvtimme tills jag insåg att jag inte hade kontanter..
tog ut pengar.. som tog en kvart..
gick tillbaka... (tacka den som kom på paraplyet)
hamna framför en tjej (lebb utav bara helvete)
och två stocholmare bakom mig...
slutade hela skiten med att jag lova henne få slicka mig om hon fick bjuda på langos royal,
medans stocholmarna dela mitt paraply..
när jag väl fick langosen kuta jag utav bara helvete.. hon efter.. men jag lyckas smita... rätt in i famnen på en vakt... som fick alla jävla räkor över sig.. sur som fan skulle han direkt in  med mig i fylle häktet...
efter att ha pratat mig ur hela skiten.. (då var dom  tre i styrkan)
gick jag min sakta, plaskande gång  hemåt..
sjukt blöt i skorna men glad i hågen över att ha klarat mig från fyllehäktet...
frågade jag en tjej (som såg ut att vara snäll) efter tändare..
men tro på fan.. de var flatan från langos tältet..
sur som satan..
jag började kuta och hon efter.. tänkte bara.. min största rädsla... (att bli våldtagen)kan ju förfan inte vara med en brud... hann in genom dörren och låste.. hoppas bara inte hon såg vart jag bodde..


så nu sitter jag här... full, dum, blöt och väldigt glad över att inte blivit våldtagen av en lebb... hahahaa!!!
väntar på att jonas och erik kommer hem så vi kan göra kläm mackor och snacka igenom hela kvällen.. Jonas har redan garvat brallorna av sig för min histoira..
hehe..

orkar inte lägga ut bilder nu..
kommer...

puss och skål för gatufesten.. fylla och fight, gatufesten by night!!

Kommentarer
Postat av: Emma

phahaha. du är ju tamifan i mig heeeelt otrolig gumman!!hahaha

2007-07-07 @ 11:10:06
URL: http://emiz.blogg.se
Postat av: Fia

Din lilla galning! :-) Vilken kväll!!KUL att du bloggar på fyllan! :-D

2007-07-07 @ 11:13:17
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0