norbergs festen!

 på bryggan  under sol och bad timmarna..

 grabbarna och imbo grillar lunchkorv..

 grymt gott kött som grillades.. här i norbergs stuga

 vissa varade länge och andra inte... kl är 21.00 här..

 så söta.. går to.m på tjotta ihop..
dom va inte med om nån undrar men va ju ganska längesen dom fick vara i rampljuset..

Nu blir det målning av stolarna och sen blir det tidig kväll för mig, har fått en touch av förkylning som jag vägrar behålla..

ps: 3 fucking futtiga dagar kvar och sen (hallelulja)äre semester!


Kommentarer
Postat av: Imbo

jag var på Gfesten igår med Eva, Ida, candy, Malin och Andreas. Ikväll ska jag gå med moster, mamma och syrran. Får känna av ikväll hur det känns, så kanske jag eventuellt går på lördagen... Men inget spikat. Dudå? kram

2007-07-04 @ 09:26:03
URL: http://www.imbo.blogg.se
Postat av: slinkan

ja det blir lördag iaf.. kom över ett par billiga biljetter så lördag är spikat.. kom igen du åxo.. det är då alla verka ska gå ju! :) kramar

2007-07-05 @ 21:04:30
URL: http://slinkans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0