semesterns sista utbud.

hade ett underbart avslut på semestern..
i torsdag blev jag bjuden hem till emma och tina på vin, ost och kex kväll..
blev några super goda drinkar a´la primpa så när kvällen (min kväll) drog ihop sig var jag nådigt rund under fötterna.. lämnade festen med jackan upp och ner.. (har jag hört)



blev en lååång dag i soffan på fredagen..

och lördag åkte ett stort gäng ner till huddik på cruising.
va säkert runt 20 pers i den där vanen.. och kul hade vi! varenda en tror jag..
tyvärr gick kvällen alldeles för snabbt och efter en böter på 1500 till herrskapet, skumparty som räckte och blev över och en massa musik och skratt så for vi hem igen..
såg inte en enda jävla bil.. haha! det kallar jag cruising.
och får minst sagt inte glömma förfesten hos persson i bunsta.
femkamp utav dess like med golf, prickskytte, springa-runt-runt-och-dricka-snaps, pilkastning och dragkamp!
SUCCE!! verkligen..

 Vi på skatans restaurang.
 grabbarna grus vid prickskyttet
självaste jag lärde mig till sist
team sugers (vi) mot warriors.. vi loosa extremt måtte jag tillägga.
andra lagena va så starka att sakerna gick av!
 killgnabb (som varade heeeela långa vägen hem)
 norberg hade den redigaste fylla jag skådat!
 en svettig och en cowboy.
 sötaste carro i stan och minns-inte-namnet.. höhö..
 världens vackraste!

hoppas ni njuter av bilderna lika mycket som jag..

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, härliga bilder!!!

2007-07-23 @ 17:20:06
Postat av: Ida

Underbart! haha. Så du har börjat knega igen? Slog plingar igår men du kanske var på jobbet då till och med. Hörs snyggve!

2007-07-24 @ 08:18:39
Postat av: Emma

absolut jag hänkar på!! när, var hur?

2007-07-24 @ 15:23:00
URL: http://emiz.blogg.se
Postat av: Jenny

Ska åka... fniss... till Usa!!

2007-07-24 @ 15:30:28
Postat av: Imbo

fan va sjukt att du var på samma auktion, vi BORDE verkligen ha stött på varandra! Köpte du ngt då? Visste inte att du gillade auktioner, men det borde jag ha kunnat lista ut;) Lust att ses nått i veckan? kram banan

2007-07-24 @ 21:54:04
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0