skål och leenden!

yran blev succe!.. ändå..
åkte upp i piskande regnoväder.. visste inte alls hur humöret skulle te sig...
det är ju oftast inte på topp när det spö regnar och man ska bo på en sluskig camp.
men vi kom upp, fulla och glada.. kvällen blev så skrämmande klockren!
regnet upphörde, folk skrek,sjöng,söp,kysstes och bara var vänliga.. en salig blandning vill jag säga..

har träffat så många otroligt sköna människor! och gjort så otroligt många upptäcker och censurerade saker så jag skratta tills jag precis höll på att kissa på mig..träffade min allra bästa barndomskompis mitt i vimmlet och det vi höll på med igår kväll slår alla rekord!

NOTHING MORE TO SAY!

love it:

image144
jag och carro i rökyran.. (barndomsvännen)

image145

första kvällen i norells tält.

image146

norell himself.. va INGEN hjälpreda vill jag lova.. haha!

image147

jag i lyckliga stunden..

image148

cisstian och numera läspande stina.
image149

en snyggare än den andra.. haha!

image150

cisstian och skogge på campet. denna natt drog skogge sin årliga tupplur i fyllehäktet.suck!

image151

man kan alltid hitta ett sätt att roa sig! höh..

image152

Ni behöver inte tro mig men det ÄR en riktig tatto.

image153

och detta är en riktigt äcklig röv!!

image154

ett skönt gäng vi träffade!

image155

summering:


yran by night!! fylla och fight!!



ps: skickar nästan bara sms nu för rösten lämnade jag nog nånstans på campet. heh!






Kommentarer
Postat av: Imbo

haha, ni verkar ha haft det bättre än bäst=) Kul! Krya på dej! kramar

2007-07-30 @ 13:02:48
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0