midsommar!

gick hem tidigare från jobbet idag.. mådde så äckligt dåligt redan från början..
så nu har jag varit hemma ett tag, sovit och vaknat.. mår mycket bättre..skumt!

så, vart börjar berättelsen om helgen egentligen..?!
Loke mitt älskade hjärta försvann i onsdagskväll..
vi va ute och leta och skrek och satte upp lappar och leta lite till.. ingen loke..
efter många timmar gav jag upp och va tvungen att¨åka hem..  slog mig när jag kom:
tänk om jag aldrig får se Loke mer.. aldrig får höra han jama när man inte ska sova (även om jag hatar det :)).. aldrig får bli mött i dörren av honom.. och aldrig får kasta tuss med han.. (loke är den ända katten jag vet som apporterar, särskilt tussar) bröt ju självklart ihop, hönsmamma JA! ..
och Liston den stackaren åt ju tio ggr mer.. stackarn tröståt väl när brorsan va borta..

i två dygn va han helt borta.. tills mitt på midsommardagen när mamma ringer.. : LOKE ÄR HÄR!!!!!
bröt ju självklart ihop, hönsmamma, återigen JA!
men av lycka.. så då kunde inte dagen bli så mycket bättre för mig.. men JO..
det blev den.. och det kan jag bevisa:
   
   
   
   
   
   

summering av korten:
midsommar med brännboll, grillning, vin, vänner och en alldels perfekt altan med kvällssol..
årets första dopp vid "stekpannan" , svärmors kossor, målning av stolarna och utomhusteater där man kunde finna tama ekorrar.. (syster hitta även lekplatsen, haha!)

hoppas din midsommar blev lika varm och trevlig som min.. även om vissa hade regn..

nu blir det målning av bordet..suck.. dock bara grundmålning än..

Kommentarer
Postat av: Imbo

Kul att se alla bilder, den nyinköpta kameran verkar funka bra med andra ord:) Jag och Maia tänkte ses ikväll, lust att hänga med oss? kram på dej!

2007-06-26 @ 10:48:43
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0