planering..

sitter och kollar på bilderna på nya lägenheten...
kan inte få noooog!
målade igår oxå.. nu är det bara två stolar kvar och sen börjas det målas på riktigt!
hihi!

kom just hem från stan.. va ner med ida och käka middag..
tänkte shoppa lite reaprylar.. men blev bara ett paraply som jag direkt använde eftersom det regnar..
hoppas på filmkväll med maia och johanna.. får se vad dom säger..

nu ska jag fortsätta med min möblering.. hehe..

image92

utsikten från det där lilla "tornet" i nya lägan.

Kommentarer
Postat av: Fia

Åå va fint det ser ut! Vilken utsikt! :-) Ja visst är det frustrerande, ni vet ju iaf hur det ser ut. Jag blir galen att inte kunna fantisera om hur jag vill möblera:-)

2007-06-26 @ 20:32:55
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Imbo

Hej Slinkan! ikväll tänkte alltså jag och maia styra upp nån aktivitet av ngt slag. Eventuellt sitta vid ljungan och grilla, snacka å mysa bara. Men jag ringer dej i em från jobbet, så får jag höra om kanske du har några brillanta idéer =) kramen

2007-06-29 @ 10:18:30
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0