att längta.

trist! vädret såg så fint ut men när man väl kom utanför dörren så ven vinden och inte fan tog man på sig rätt kläder.. ännu en gång man missbedömt.
våren, att det ska vara så himla svårt att veta när vinter kläderna ska bort och allt somrigt fram.
borde finnas en regel!
-den 25 maj ska vintergarderoben bort och ersättas med vår och sommar!
-va?! hehe.. om jag får säga så kan det nästan kännas pinsamt ibland...tänk er:
vakna upp med solen i ögonen, lägenheten är som en öken,
käkar frukost och kollar ut ett riktigt somrigt plagg bara för att solen fått en att le..stiger utanför dörren och vips!
håret reser sig av första pusten.. iskallt!
kjolen flyger och far och tofflorna känner man knappt att man har på sig för att känseln är domnad i fötterna..

ner på stan.. ser alla i sina varma kängor och kappor.. tänker: FAN! pinsamt, folk måste tro jag är nån jävla våga-vägra-vinter-nörd! haha!
snacka om töntiga bekymmer... but still... bekymmer...

aja, har laddat ner några sköna låtar som får mig att mjukna och värmas igen..
frans ferdinand - matinee
yeah yeah yeahs - gold lion favvo just nu!
manic street preachers / nina persson - your love alone is not enough
 ? -tomoko

sjunger med i falsk men oerhört glad anda och drömmer tillbaka till min sommar i thailand/bali

image5

laos.. catch the moment!image7

bali.. jag söker skugga! kan ni förstå hur varmt det måste vart då! haha!image8

thailand.. utsikten från ballenimage9

singapore.. påväg hem till sverige, bor på flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0