digikamera!



har hittat den här fina kameran.. verkar vara super bra! ..och billig!
den blir det nog.. när lönen kommer..

plus den där fina bikinin jag snackade om


men ska nog ha bikinitrosan i helt guld! spännande..hihi!
annars ser jag fram imot onsdagen..
då åker jag och Jonas till syster i orsa för att gratta hennes examen i massör och gyminstruktör!
plus att Jonas möjligtvis ska tävla cross i edsbyn..

ska kräva en extremt lång och skön massage av henne..
hon ska förresten flytta ner till gbg i sommar.. hon har fått tag i en två:a mitt i självaste hjärtat i gbg!
snacka om att jag ska ner och gå på lisseberg med henne då!
och brorsan kom in på frukost imorse och stoltsera över att han skrivit på kontrakt för en två:a här i sundsvall!
kul! KUL!
nu är det bara jag och jonas som letar bostadsrätt!
heh.. men ingen brådska tycker jag.. tycker det känns så jävla seriöst och köpa läga eller hus ihop!
men blir det billigare så gör vi ju det!

nu ska jag springa ner till tvättstugan, har precis pratat med olle som kommer hem från gävle idag!
härligt! stackarn måste operera sig för axeln åker ur led stup i kvarten..
så går det när man inte låter sår läka i lugn och ro..

hey hoe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0