hur ska liv levas..

i förrgår kväll hände en sak jag länge väntat på.
en av mina närmaste vänner kom till insikt, om hur livet ska levas
och hur han har levt det!
stor skillnad.. vart så lycklig..speciellt att han sökte tröst och råd hos mig.
 
sen har jag och Jonas själv kommit till insikt om en sak.
vi ska unna oss mer semester än dom futtiga veckor/veckan vi har i sommar
så i februari, beräknat tänkte vi satsa på thailand.. dock bara i två veckor.. men helt underbart känns det!
ska snacka med fler om detta.. skulle vara hur kul som helst att dra ett helt gäng.
och vill man vara romantisk och ensamma så kan man bara ta en tur ut på en ö bara med sin älskade över en natt.
det här MÅSTE gå i lås.. hehe..

kl är 18.40 nu..
emma ska hämta upp mig och katterna sen(eftersom vi är i juniskär och klättrar i träd)
så ska vi åka in till mig sen och kolla på desperat hemmafruar. och ida tittar förbi sen efter jobbet oxå.MYSIGT!

hade tänkt mig en ensam kväll framför tv:n eftersom Jonas ska meka cross
men tack och lov blev det inte så..
vänskap är nästintill så ett liv ska levas..
rätt och slätt..
och att komma till insikt nån gång i livet är verkligen en bonus!

fridens!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, kanske ska köpa den krämen då, nivea, blå burk med vitt lock, ska jag komma ihåg! =) Primsan ringde mej för någon timme sen, så hon sa att ni skulle ha filmkväll. Önskar jag hade kunnat vara med, men om en månad, då jäklar är Imbo hemma! hihi. Håller helt med om att man reser för lite, unnar sig för lite. Pratade just med Jölle om Hultsfred, ska försöka köpa en möglig husvagn så vi kan åka. haha. Thailand låter ju grejjt det med, Im on! ha så mysigt ikväll! Kramis

2007-05-08 @ 20:23:03
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0