lägenheten..

pust och stön, jag kan klara av väldigt mycket men att få vänta på en sak jag bara måste få se nuuu..
jag står inte ut!
vi kunde fått se lägan på fredag eftersom killen som äger den kommer hem då,
tyvärr är vi ju borta i helgen.. så det blir inte förens på söndag..
kommer gnaga sönder mig inifrån av alla tankar,
 är den så fin som det sägs?
(som jag hört är det ett torn med fönster där man kan sitta och glo på folk från)
vill killen verkligen inte lägga ut den för budgivning?
är det för bra för att vara sant? eller är det bara sant?
tänk om vi får den...?!
tänk om..?!

måste ha is i magen Stina och inte ropa hej förens jag är över ån...
men så är det ju mig det handlar om..
dumma jag har ju redan börjat möblerat i huvudet efter skissen jag sett Jonas ritat!
ha!
jag klarar inte av detta!

... jävla skit vad det gnager hål i mig! hehe..

jaja.. ska bli kul att få komma bort ändå, syrran lär ju få mig på andra tankar..
och jonas ska ju tävla.. hihi.. DET vet jag får mig på andra tankar! spännande!


 Jonas i sveg.. minuterna före kraschen...


jonas.. minuterna efter kraschen..


Kommentarer
Postat av: Fia

*hoppas för er*Den låter ju grym.

Men vad är det jag ser, var det en allvarlig krasch? Det ser ju onekligen riktigt läskit ut.

2007-05-16 @ 10:08:19
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0