lite skitsnack.

hade sällskap av ida, maja, johanna och lögge igår.. alltid trevligt!

desperate och ovesäntligt snack.. alltid trevligt!
har just kommit hem från jobbet.. ska hoppa in i duschen och sen ner på stan och möta johanna och maja..
är medlemskväll på make up store.. 10 procent på hela skiten ,vin och snacks..
jag går bara dit för sminket.. Phaha!!!

känns som en jobbig helg framöver.. det där jävla bordet!! målas, slipas och fejjas.. suck!
men på lördag är jag bjuden på grillfest! najs!! men en något lugnare fylla ska jag nog klara av då..

Nä.. nog!!.. har inte tid! Liston luktar bajs och räkningarna betalar inte sig själv..
suck.. inte första gången jag måste duscha med en skogsvild, bajsrandig katt!! hehe..

but me love.. ALOT  image21


ps:
ännu en insikt idag: om jag trivs med allt.. allt.. och inte har begärt för mycke för det..
       då borde ju jag vara en av dom som folk kallar lycklig.. inte bara på utsidan utan.. lycklig!

       det slog mig bara..

Kommentarer
Postat av: Ida

Sant. Så sant. Alltihop. Lycka är bajs. Haha. Tack för senast. Det är ju grymt vad bra man kan ha det ibland. Haha.

2007-05-31 @ 09:58:25
URL: http://galenglans.blogg.se
Postat av: jenny

Låter som du har ett underbart liv :) Härligt!!!!

2007-05-31 @ 11:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0