make up store

make upkvällen igår vart succe!!
gick därifrån med nytt solpuder/rouge
läppstift (weird, but true)
underlagscreme
och en alldeles, alldeles underbar ögonskugga.. guld-glitter-naturlig..
typ.. höhö..

fick även en massa fina gåvor bara för att ,men gåvorna hade tagit slut tills jag kommit fram till kassan så jag ska få hämta ut dom nästa vecka..jihaa!

så efter två glas vin och lite melon gick jag och lögge hem till henne..
skulle se på greys men slutade med att vi mest surrade..

insikt: den tjejen.. har aldrig träffat en så intressant tjej! 
            sjukt rolig!

gick sedan hem och kröp ner under ett uppvärmt täcke..
det här med kärlek... det är det bästa jag vet!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh, jag älskar Make Up Store, har gått på varje klubbkväll sen två år tillbaka, då jag flyttade hit! Börjarn bli liiite dyrt att köpa smink så ofta, samlar typ på ögonskuggor! Vilket rouge använder du????

2007-05-31 @ 10:49:24
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0