men hallå!!!! katten!!


Min älskade lilla loke har ramlat ner från vårt fönstret..!!
märkte att han va borta när allt varit tyst i några minuter (loke pratar alltid annars)

gick för att se efter vart han tog vägen då jag ser liston (brorsan) i fönstret, bara glor ner på gatan..gick fram för att se vad han hittat för spännande att titta på.. och ser till min skräck loke där nere..
två våningar ner.. med ragg på ryggen, låg som en mus och livrädd, skrikandes i buskarna.
kutar ner och möts av att loke hoppar rätt upp i famnen..
hjärtat i speed!
mitt med..

tack gode nån för att han inte gjorde illa sig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hellobella! stackars lille misse, tur att det gick bra, vi ska ut o käka med jobbet på fredag eftersom älexandra ska sluta, tyyypiiskt, hade ju varit attans trevligt annars! men vi rings till helga iaf!pok

2007-05-09 @ 19:17:38
URL: http://emiz.blogg.se
Postat av: imbo

oh, shit! kan känna din panik, det är hemskt! Kattskrällen som skrämmer livet ur en, som tur är sägs det ju att katter har nio liv, men min Elvis, han fick bara ett... Ha en bra helg! kramar

2007-05-11 @ 13:03:23
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0