söndag

va på P-fest igår..temat var schlager..
temat blev fylla och misär.. hehe.. hade asroligt!
men blev ju ganska full.. kom knappt ihåg slutet av kvällen..
men lika glad är jag för det, för det jag minns va ju kul! haha!

har just kommit hem från stan nu.. jag primpan och maja har shoppat (blev dock inget för mig= pengablack)och sedan tagit en långfika med allt snack en kvinna behöver få ur sig.. och inte.. underbart!!

längtar tills löningen, har kollat ut en jättegrym, lite glam bikini som måste bli min!
plus att återbäringen kommer nästa månad PLUS att jag slipper betala hyran nästa månad..:)
tog den smällen denna månad eftersom jonas gärna lägger ner miljoner på den där dumma cykeln.. hehe!

hoppas det blir digikamera för min del som egentligen ska gå till hyran..
ska gå in och kolla på det nu förresten.

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0