stan lever!!!

jag och jonas traska ner på stan.. möttes av en strålande sol, massa folk och på torget va det liveband!
hur mysigt som helst! köpte en glass och slog oss ned för att bara titta in alla snygga, roliga, konstiga, flummiga typer som finns..
och det genom våra nyköpta brillor.. hehe!
dock inte likadana om nån undrar!
haha!!
mötte upp olle sen, drog med dom på ohlssons tyger.. heh!!
köpte ett svart linnetyg som ska klä matsals stolarna. kommer bli greatah!!

imorn bär det ut till juniskär.. katterna ska självklart med!
ska börja slipningen på bord och stolar. hoppas på finväder så man kan få en liten bränna.

åhåhåå!! primpa ringde nu.. hon kommer snart in till mig så ska vi käka ihop!
och sen.. SEN kommer resten av brudarna! jag ska nämligen ha tjej/vin kväll här..
med undantag av loke och liston då..

nä, ska göra fint innan dom kommer..

ps: lögge! skaffa blogg som alla coolingar.. haha..
      nog för att du är jävligt cool!

so long suckers!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade vart sååå jäkla kul att träffa dig, var ju såå länge sen!! Men visste tyvärr inte förrän för sent att du skulle ha gallej, men en annan gång!!! Ha det gött min vän!

2007-05-27 @ 00:01:26
Postat av: Ida

Fy fan! Tack för igår stajn. Var grymt. Var inte lika grymt att kliva upp imorse dock..

2007-05-27 @ 09:59:32
URL: http://galenglans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0