systra mi!

gud vad kul! nu är det klart..
jag och jonas ska åka ner till min syster i orsa på kristi himmelsfärds dag..
jonas ska tävla cross på torsdagen och sen blir det fest med hennes klass (massage och spautbildningen) och dom andra klasserna (skid och slalom)
blir det som sist så det blir det ett jävla ös.. Fy fläta vad jag längtar!

och ikväll ska jag betala vår resa till gotland!! v 28 åker jag, ida, johan, anna, micke, pullan, dasse, macke och mia till gotland sommarstad.. synd att inte jonas kan hänga på men han prioriterar crossen så... han får skylla sig själv.. hehe..
fick tag i en sjukt billig biljett så hela min resa ToR plus bensin kommer gå av på så lite som 500 kr
får ni chansen så åk! åk förfan till denna lilla ö!

nu väntas kasta-tussen leken och ta-hand-om-mig-själv-kväll...
bilder om allt och inget kommer så fort jag får råd med en liten kamera..:)

lovley!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Pappa kommer ner och hämtar mina grejjer i Uppsala 26e maj, så då kommer jag hem nån vecka innan det är dax för sista veckan på skolan=) HUR fick du tag i en så sjukt billig resa till Gotland? vart ska ni bo, vilken camping?
jag, eva, malin å ida funderar på att åka ner, men har hört att man inte ska dit på gotland-sommarstadveckan för att det bara är Sthlmsbrats där just då, stämmer inte det? kramis!

2007-05-05 @ 17:50:12
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0