en NY familjemedlem!!

jaa!! vi har länge sökt efter en ny liten skruttan..
och äntligen fanns hon där... på blocket!

för 4500 kr blev hon vår.. dock utan radio men med värme och fyra hjul.. haha!!
kom just hem från vår jungfru färd eftersom hon fanns att köpa i härnösand..
en mycket lycklig , men sjukt osäker tjej sätter sig nu bakom ratten på skruttan! KUL!

ska bli så skönt att få åka på ikea och handla hur mycket man, när man vill... HELT UTAN att jonas ska sucka bredvid..

... angående mina kära bebisar så haltar loke fortfarande.. hamnade i en oändlig kö (och då menar jag OÄNDLIG ) kö hos the vet så vi hoppas bara på det bästa nu.. han kan ju stödja på tassen idag.. och liston ser redan bättre ut på ögat!


greys strax... åh! som jag längtat... men innan dess..
mina sexiga snickare från roomservice..

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan smörja Lokes tass mä en oparfymersd hud kräm, aloe vera, idomin eller helosansalva. Och om du han nån ögonsalva (samma som för människor) hemma så ge Liston den annars tror jag de finns å köpa receptfritt på apoteket.
Hoppas dom blir bra. Annars kan du ringa Berguven istället å få råd.

2007-11-08 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0