hadderajjan!

imorn åker vi land och rike till gbg!! ska bli sååå kul!
ska ner och strosa runt på santa maria och lära oss lite dittan och dattan om vad dom sysslar med, och hur det går till..
ska hinna träffa syrran oxå hoppas jag.
sen därifrån åker vi direkt till karlstad.. för att hälsa på löfbergs lila och lära oss göra riktig latte, hur man skummar mjölken är ju ett helt projekt har jag märkt! 
ska få se på timrå genom en LOGE! höhö.. tycker jag är skitgrymt som den tönten man är.. jag som inte ens kollar på hockey..
min spriten dom serverar lär jag inte tacka nej till.. hehe..

åh som jag längtar!

kommer hem på lördag och då ska vi direkt på oscar för ännu en redig fylla antar jag!

det händer så mycket roligt nu!!
bokade kryssning  igår för finlandsfärgan.. 6 dec åker ett helt busslast med fulla idioter dit för en liten båttur och julbord.. hela paketet gick av på 200 kr.. ahah.. är det inte helt sjukt billigt!

REDERIETlåten på högsta volym.. hela natten.. haha!!

raj raj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0