mina älsklingar är sjuka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gud vilken mardröm!!
kom hem idag och möttes som alltid av katterna i dörren..

Listons öga (som varit halvt öppet bara) hade blivit värre så han ser knappt på ögat nu..
fasar för katt klamydia som är vanligt bland katter.. suck.. men inte min!! snälla!!

och det värsta va när jag såg loke.. HAN HALTAR!!
stödjer inte ens på foten.. kollade under och såg hemska brännskador..
vet att han råka kliva på plattan häromdagen men han har ju inte visat nåt men förens nu..

 va fan ska jag göra?!
går det över eller är det akut in på djursjukhuset?!!?!?!?!

har försökt plåstrat men det ända som finns i huset är är tejp och plåster..
nu sitter iaf en avklipptbinda, plastfolie och tejp på plats..så att det ska bli mjukare att gå på den..

kalla mig dum men vafan ska man göra?!

Kommentarer
Postat av: Imbo

Oj, ja vad svårt! Ring till veterinären då de öppnar imorgonbitti och hör efter vad de säger, får väl de avgöra om du ska komma in med dem eller inte. Inte kul då djuren är dåliga, man vill ju så gärna att de ska tala om för en vad man ska göra... Jag kommer hem den 21:a december, så det är ett tag kvar.. Ska du till Gtbg den 6:e dec eller? Kram!

2007-11-06 @ 22:26:42
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0