roomservice!

hahah.. känner mig töntig men nu har jag suttit och formulerat ett brev till pojkarna på roomservice i över en timme..
har bett om ett nytt kök, modernt i 50-tals touch..
skulle väl aldrig ens hita mitt brev bland alla dom tusen.. men tänk om...
och tänk om dom läser det...
och tänk om dom ringer...

tänk om..

kul att chansa..


nu är klockan snart 22.00
så jag ska krypa ner under täcket medans vinden viner för fullt där ute och försöka starta morgondagen kry och gärna frisk.. eller piggare iaf..

tog förresten en spruta för influensan idag.. ingår i jobbet så att säga.. men kan dock inte säga att ALLT som  är gratis är gott.. hum.. men jag är ju en krigare (som jonas sa när han hörde att jag tagit den) haha!

* höjer på hakan och stoltserar med mitt svärd i handen* höh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0