trista sjukliv!

åh fyfan vad sjuk man kan vara..
inte för att jag är sådär jättesjuk men.... men.. ja..
mår piss nu och då har jag bara en vanlig härlig förkylning med röd näsa och feber, hur fan mår man då när man är riktigt sjuk?!?!

hade hoppats på samboliv ikväll.. äckligt mycket.. (samboliv = prata om hur dagen varit och sedan kramas framför tv:n tills man somnar )

men jonas skulle tydligen på hockey ikväll.. jävla timrå.. huuh!

så jag blir själv med småfisarna och två halloweenbakelser, (som skulle vara till vårt samboliv ikväll)
lär ju trycka båda två... suck..
bara imorn kvar sedan blire långhelg för mig.. lördag, söndag OCH måndag..
så på måndag SKA bänken vara klarmålad och kuddarna ska ligga i.. sådeså!


image254

mer katt kan liston inte bli..

image255

och mer människa kan loke inte bli..

snorigt goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0