en hjärtebra insikt!

har du nånsin trott att ditt tåg åkt, när det egentligen stog stilla?
eller har du tagit något när du haft pengar?
kanske har du älskat någon för mycket för att ditt hjärta ska orka pumpa blod samtidigt?

det blir för överflödigt! för mycket!

jag har....
det gör ont i hjärtat när jag tänket på han, för han är bara för underbar och för bra för att kunna få plats i hjärtat.

men jag vill så gärna... såå hemskt gärna stoppa in dig i mitt hjärta, ha dig där som i en liten ask,
och så fort jag saknar,tänker eller önskar du vore med mig.. så öppnar jag bara hjärtat och älskas... och älskar dig!
så som bara Vi kan.. för ärligt talat känner jag ingen annan som är som oss,

... vi säger det sällan,det tre orden.. ord är trots allt inget utan akt..
... vi GÖR det istället tillsammans..

den dagen du inser det kommer du veta.. om du inte redan vet!

Kärlek och mycket mer..ännu längre..


               image235


Kommentarer
Postat av: jenny

Underbart!!!!!!

2007-10-15 @ 16:41:59
Postat av: Fia

Du skriver såå fint!
Är hemma mellan lör-ons! Säga hej kanske?:-)

2007-10-16 @ 12:18:31
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0