härlig vecka bara..

en vecka av liv är det verkligen..
hinner knappt ta andan förns nästa bestyr är igång..

träffade ida och anna igår, tog en mys middag längst in i ett hörn..
färsk tagliatelle och kyckling/svamp sås..
ida åker ju på sön!! UN.. BE..LIVEBLE!!!

ett halvår i asien med sin käresta..
hoppas pengarna tar slut så hon kommer hem tidigare.. hehe!!

idag avslutades jobb dagen klockan 15..
stannade kvar på jobbet och käka afternoon tea buffe med sara,eva och maritza..
nybakta scones, ädelostar, färska frukter, tårta och strawberry/cream tea.. (min favvo)

lalla runt en sväng på stan med rara Sara, kom självklart över en massa plagg jag inte ens behöver men MÅSTE ha ifall jonas frågar.. heh..

klänning som slutar under brösten och två axelband upp runt ryggen.. många kommer ha den..
säkert alla..
men jag kände mig ganska sexig i den.. hehe..och är det fint!?SO... WAY NOT!?

fredag - hejdåfest för Ida i dasses nyköpta villa på södermalm..
lördag - personalfest och därefter krogen såklart!
söndag - kommer vilja ligga hemma men ack, mamma ringde och va lyrisk över att bönderna ÄNTLIGEN kapat en massa träd så jag blev tvungen att komma ut till juniskär och kolla på havsutsikten.. :)
!!

grymt med ännu en prisstigning på huset.. (tills vi barn tar över) mohahha!!

NU.... trumslag... virvel.... BAMPAAAAAAAHHHHH!!!

GREYS LOVLEY ANATOMY!!!!!

sso long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0