min kollektion av flummiga must haves..

image229

spargrisen! där våran första miljon ska börja.. ha!

har annars en underbar dag.. solen är som bäst och hösten likaså..
ska ragga upp nån vän för en kvällsfika ikväll.. men innan dess blir det STOR städning!! och frasvåfflor med sylt och grädde.

lovley lilly!!
by the way, får man stoltsera med kuddarna som ska vara i punchverandan.. hehe..

image230

och lite annat smått och sött..

  som alltid är Liston sympatibakis..

 Cia på besök i sundsvall.. aldrig träffat bruden men super go!

 Loke och Jonken

 min egendesignade blombräda, driv ved jag och pappa hitta längs en strand. heh..

fridens tider!

Kommentarer
Postat av: imbo

Kul att kika på lite bilder, både på dina fina inredningssaker och på pinglorna. Hoppas allt är bra med dej! Såg att Lena också hade såna fönsterbrädor i Juniskär, skitsnyggt! Kram

2007-10-03 @ 20:09:45
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Fia

Asfint med sånna brädor! Bäst att tipsa pappsen att ha i stugan!:-) Men hur har ni satt fast dem?
Haha den där älgen och grisen är bara för fulsnygga tycker jag!:-)
Men kuddarna gumman, säg inte att det är Thailands kuddar? :-/ ASFINA!

2007-10-04 @ 11:38:54
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0