tänk att en möbel gör en såå glad! eller är det bara jag..?

äntligen har  vi hittat en bänk som vi ska ha i vår punchveranda!!

har länge kikat på en svart bänk på ikea för 1200.. hyffsat dyrt alltså!
så jag och jonas tog en tur med bilen igår till olika fynd/loppis ställen..
på andra stället fann vi den! eller rättare sagt jonas hittade den,
en super söt bänk i 50-tals stuk... JUST MY FAVORITE!!!!!!!!!
jag ÄLKSAR 50-tal.. så det kapet blev vårt för löjliga 300 kr..
har varit på ohlsson tyger idag och handlat moss-limegrönt linnetyg som jag ska ha som sits och svart färg till resten av bänken.. GUD SÅ VACKERT!

vankas snart mys bland kuddarna med glögg eller kanske lite baileys, cigg, vacker utsikt över stan och en massa skitsnack! LÄNGTAR!!
tror jag bosätter mig där ute då..hehe..

annat som hänt.. JO!

jonas överraskade mig med ett tv-bord jag länge önskat mig..

image247

shiffersten.. ser nästan ut som att det hänger i luften för man ser ju inte stenarna under.. :)
(sladdarna ska in under lister imornkväll, hehe)


men nu, ska jag skala räkor..
för sen blir det avokado med färska räkor framför ugly betty och desperate!! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0