vild natt!!!

jo tack, visst blev det en vild natt i fredags.. inte många minnen att prata om..
avskedsfesten för ida blev hård! Ida däcka på olearys, anna blev tvungen att kila hem och spy, wangi tappade bort väska med allt innehåll och jag, jag vet inte ens hur jag kom hem..

men hem kom jag, ramla in i hallen så jonas vakna, spydde i handfatet och ramla sen in i sovrummet där jag däckade på sekunden på golvet.. så Jonas den stackaren fick dra upp mig i sängen .. (han som skulle jaga älg 5.00 )

vaknade 10.00 dagen efter och mådde HUUUR bra som helst! trodde jag,
visste nämligen inte att jag va full än.. för det va jag! kunde inte ens stå på benen för jag föll bara ihop..
många timmar ångest över vart jonas va (glömde ju lixom älgjakten) och många timmar utan alvedon fick mig till sist att springa på toa och spy.. fem ggr.. och här kommer det bästa av allt!!

LOKE, (som alltid ska krafsa på toaringen när man gjort sina behov) hoppade lite för långt och rätt ner i toan..
när jag inte spolat!!!!!

så in i duschen med kattjäveln och duscha rent honom.. medans jag fortsatte spy i duschen bara jag såg på loke..
spydde sista gången den dagen kl 16.00

kl. 17.00 va jag på firma fest (som faktiskt blev lyckad efter några återställare)


försökte lägga upp massa bilder men det funkar ej,.. tar det senare idag..

NU, städning för sen ska jag och jonas handla lister och tv-bord och bänk och lite smått och gott ..

Kommentarer
Postat av: Imbo

hahahah, hård helg med andra ord. Det som inte dödar härdar... ;)

2007-10-22 @ 22:58:15
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0