AJKEA!!

lovade mig, har lovat mamma och pappa.. har lovat Jonas...

INGET MER SHOPPANDE...

det gick... sådär...

men fan man va ju tvungen.. sjukt billiga saker.. som jag måste ha ju!

   .. it getting its shape..

noterna i smidet järn är jag mäkta stolt över att få tassarna på..
även 40 % off..

och tavlan har jag kollat på i...., jag vet inte hur länge.. och nu när ramen hade kommit in så slog jag till.. 138 pasetas.. som köpes... gott folk!

nu... film med la sambo och våra två ungjävlar.. höh! 

Kommentarer
Postat av: imbo

Haha, jo men så var det. Tror Hassel ringde mej och sen så fick jag prata med dej, eftersom du stod bredvid. Kommer dock inte ihåg vad som sades, men antagligen kom vi inte fram till nått vettigt, förutom att vi bägge hade skitkul. Snygga grejer du köpt! vart fick du tag å tavlan? Imoorrn sticker jag till skogs...hehe

2007-09-10 @ 21:26:52
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Fia

Nice gumman! IKEA är lovely!

2007-09-12 @ 15:21:01
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0