Emmas quiz förs vidare..

Vilket ämne gillade du mest i skolan?  svenska
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha:   
Är du troende?    no way in hell
Vilken färg har din tandborste?    grön
Har du åkt ambulans nån gång?    jaaa..
Tycker du om DrPepper?    nepp
Har du fått massage nån gång?    syrran är massör, va tror ni?
När klippte du dig senast?    åh.. månader iaf sen sist
Sötlakrits eller saltlakrits?     SALT!!!
Ser du dig själv som lång eller kort?    kort
Vad har din mobiltelefon för märke?     öh, vet inte..
McDonald´s eller Max?   Max
Har du ett överkast på din säng?     jo, men använder det aldrig
Har du brutit nåt ben nån gång?     nja... kycklingben isf..
nvänder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker?     hundöron
Hyrfilm eller biobesök?    hyrfilm med flera.. bio med bara nån..
Tycker du om ord?    älskar ord!
Minns du någon speciell person från din barndom?   carro min granne och bästis på den tiden..
Har du hår på ryggen?  åh.. nej antar jag
Äter du fiskbullar?       mmm..
Beskriv din humor:   rå och vulgär
Använder du morgonrock?    varenda dag.
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då?   nope.. men under..
Nämn en sexställning du gillar:    haha..
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor?    ordning
När blir man vuxen, enligt dig?    aldrig om man inte försöker..
Använder du balsam efter schamponeringen?     självklart!
Nämn en skiva ur din skivsamling:     audioslave
Vad gjorde du i går kväll?     storstädade
Yngre eller äldre män?     klyshigt, men det sitter inte i det.
Använder du accessoarer?     inte ofta
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång?   oh ja, no limits
Vill du skaffa barn?    absolut!
Hund eller katt?    har två katter.. men tycker mycket om hund oxå..
Har du några syskon?    Lisa och Hjalmar
Var är dina föräldrar ifrån?    uppsala och ludvika
Har du hånglat med någon av samma kön?     jo..
Vilken kanal tycker du bäst om?     femman
Brukar du handla på second hand?     nån gång bara..men önska jag kunde göra det oftare.
Har du en tatuering någonstans?     nix
Jeans eller shorts?     jeans
Var fikar du helst?       coffe house
Vilken butik hittar du alltid någonting i?     IKEA!
Vinter eller sommar?    sommar
Vem står dig närmast?     Jonas.. känner mig bättre än vad jag själv gör..
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?    just nu, min varma,stickade tunika..
Till vilket land skulle du vilja åka?     australien
Var bor du om 10 år?     i en villa där jag hamnade.
Världens bästa uppfinning?  bilen
Mammagris eller pappas lilla flicka?     beror på vilket humör jag är på.
Hur svarar du i telefonen?     hallå!?
Har du någon dålig ovana? röker.. 
 Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem?  kan, kan jag väl.. men vill inte!
Är du duktig i skolan?    medel..
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?  Ja.. faktiskt.. hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0