en vecka utan DIG!

kommer kännas som en evighet.. jag vet!
när du väl finns med mig så är det uppenbart.. och självklart!
det är ju så gott som logiskt!  du och  jag..

så när du står det med väskan över axeln och ska pussa mig hejdå så går det ju inte att undgå att känna hur jävla mycket jag ska sakna dig!
suck..
lika jävligt varenda gång..

-när fan blev jag såhär blödig?!
- antagligen den dagen som du verkligen fattade att det är mig du älskar gullet..

(vackrare blir det inte)



det är nu man borde lägga ut en vacker bild på ett fint ögonblick..



kanske inte vackert... men vi i ett nötskal..och galet älskade av varann..
image175

                    

Kommentarer
Postat av: Imbo

Antar att jonas nu ska åka bort en vecka? Stod på tågperrongen jag med i eftermiddags och hade gråten i halsen (okey, i ögonen skymtade något blött) och sa hejdå till familjen. Lär mej aldrig att ta avsked, lika hemskt varenda gång... Puh. Men nu har jag kommit fram och till min stora lycka funkar både internet och TV helt klockrent! (annars brukar ju sånt skit jävlas då man ska installera nya grejer). Ha det så bra, och du har ju iaf katterna som sällskap! =)

2007-09-02 @ 22:35:22
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Maia

Tack gumman!! Jag jag gillar den skarpt men man blir ju aldrig nöjd!!=)
Hoppasatt din vecka blir bra fast att Jonas är borta! Du får passa på att vara mycket med tjejerna och fika och mysa med film och snarra!! Och fatta vad underbart då han kommer hem igen...ohhhooo kan bara tänka till baka hur det var när man träffades efter lång lång väntan=) Det är det bästa med att dem reser bort, att det kommer hem och man är som nya kära på nytt!!
Tänker en massa på dig!!RIng om du får tråkigt eller ring ändå!!=)

2007-09-03 @ 12:18:09
URL: http://maiasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0