Im gonna tell you about my fuck!!

detta är helt jävla otroligt!!

jonas åkte iväg på jobb i söndags.. skulle vara hemma till tisdag, SENAST ons..
blev förlängning ÄNDÅ  till torsdag...
- ok.. tyckte jag..suck..

köpte hem god mat och städade rent tills dess..
men så ringer jonas och säger att på vägen hem från borlänge va han tvungen att åka på nytt jobb i kvarnsveden..
SUCK!!
så det va bara att vända för hans del..
men han LOVADE att komma hem idag...

nytt försök.. ny inhandling av mysig mat och annat gott..

ringde jonas från jobbet och hoppades att han skulle vara hemma och vänta på mig.. men NÄÄ!!!
den jäveln till chef  ringde bara nån mil från jobbet han skulle åka ifrån och sa att han va tvungen att vända..

IGEN!!

så imorn.. SKA jonas komma hem! annars jävlar spöar jag hans chef.. hehe..

och som grädde på moset så vad skådar mitt ena öga när jag kom hem ikväll..?! JO....
att paret i huset mitt emot har mysmiddag med levande ljus och leenden.. ah, suck!
JONASABSTINENS!!

jag får väl klia kattmagar och pussa nosar så länge.. haha!

Johanna.. ikväll har jag all tid i världen.. hehe.. så här kommer lite bilder på inköpen då..:)

    

plus en likdan som den lilla fast svart..:)

och leggings.. ylle så man kan ha detta i vinter..:)

nu blir det soffsittning under täcket.. sen sova.. ännu en ensam natt.. åhhh... :(

fridens!

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså, seriöst! Du har köpt väskan ur mina drömmar!! Det är ju helt sjukt hur exakt den är vad jag har tänkt mig. Avis..haha

2007-10-11 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0