monicasyndromet.. love it!

kalla mig tråkig och grå.. tragisk...

men tamejfaaaan!! jag ser fram imot den här kvällen.. har just slängt i en tvättmaskin..
ska ta tag i hela lägenheten nu med sopborste,vippa och hela köret.. JIHA!
ingen Jonas finns hemma som stökar ner på sekunden heller..
även fast jag velat.. heh..

... min nya jobbplats känns så rätt!! alla är sjukt i min stil.. väldigt trevliga..;p
och rutinerna är inte längre än oroande utmaning.. bara en utmaning..

som sagt: jag har allt jag behöver så jag kan ju kalla mig enormt lycklig och tillfredställd med livet..

hur många kan det?

Kommentarer
Postat av: jenny

Låter underbart!!
Kan nog skriva upp mig på den listan oxå!! :)

2007-09-03 @ 21:56:41
Postat av: imbo

Hehe, härligt Monica, eller jag menar Stina ;) Är det på storgatan du håller till och jobbar nu eller i gallerian?

2007-09-03 @ 23:23:57
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0