helt plötsligt händer det!!!!!!!!!

ja mina vänner.. lyssna på detta!

står på mitt jobb och luktar bulle och räka..
in kommer en liten man med stort lockigt hår.. ca 130 lång..
får mig en smärre chock när jag ser att det är självaste POM POM POM MAGNUS UGGLA!
men proffesionell som jag är går jag fram till kassan ler artigt och svarar på hans fråga.
- vad äre för skillnad på en latte och cafe au lait?

han bestämmer sig för latten och en till sin kompis bredvid..
slänger en blick på kompisen och får mig en ÄNNU smärre chock!

HAN FILMAR!
det är en kameragubbe!

jag börjar skratta (inte lika proffesionellt) och blir knallröd som mitt hår i fejjan.
men räddar allt genom att säga att dom kan sätta sig så kommer jag ut med lattarna..

det hela blir för mkt när jag fått fundera ett tag på VARFÖR han filma.. så när han säger tack och hej svarar jag..

- DU (blir ett stöddigt DUÖ)
varför filmar du?
- det är till en såpa
- vad för såpa?
- den heter vart fan är mitt band.
- vart är ditt band då?
- ingen aning..

..... tystnad....

kamerakillen - du kanske kan spela eller sjunga? (filmar mig)
jag- haha.. du jag sjunger jävligt bra i duschen ska du veta.. (knallröd i fejjan med ett dumflin på läpparna)
uggla - bra, jag kommer förbi med kamerateamet senare..

hej då..
hej då..
end of story..

för magnus uggla med crue kom aldrig mer in.. och tacka gudarna för det!!!

kan bara inte fatta hur fan kändis kåt man blir när dom väl står där.. OCH PRATAR MED EN!!
man känner sig ascool.. hahahaaaa!!

ja.. har nog hittat en till svag sida av mig själv..
ska aldrig mer bli kändis kåt.. eller vad man är..
PINSAMT.. men så jävla roligt!

image532

Kommentarer
Postat av: imbo

haha, ingen dålig story det där! Oj, skulle ha velat se det där mötet ;)
Du får kolla på hans blogg nu då, så kanske han har skrivit att han köpte latte av en supersöt och trevlig tjej på ett café i Sundsvall?!

Jaha, på ett kort såg det iaf precis ut som att det var nyfärgat, men det kanske var blixten som gjorde det...
Jo, vem vet, drömprinsen kanske dyker upp för mej nu i vår... Har lite svårt att tänka mej bara med tanke på att jag numera tillbringar dagarna i en liten håla minre än bommen, tillsammans med högstadieelever, men man vet ju aldrig =P

Ha det bäst.
kram o kläm

2008-04-01 @ 22:25:14
URL: http://imbo.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha fan va coolt. Han känns som en sådan kändis som man faktiskt skulle vilja träffa!!!

Ses något?

2008-04-02 @ 14:29:56
Postat av: Anonym

vem är du anonyma som vill.... ses något?

// stina her self

2008-04-02 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0