hitta deedee!!

med en djup suck kan jag säga att deedee INTE va med igår..

jag och anna hade mer eller mindre slagit oss längst fram, stog som två små hungriga fågelungar och bara väntade på vår mat..
in kommer nån blond liten hoppa i shorts och linne.. MEN?!!
visar inte ens brösten och dansar miljonår från hur vår deedee gör..

släpar oss till baren, fyller på batterierna och blir glada igen.. för det finns inte ett kort där vi inte ler..

njut och smaka av med ett torrt vin:

  stadshusets uteservering..
 2 förväntanfulla fågleungar.
husets mor.. vackra miriam
 fann 2 äkta diamanter under en sten. gav dom till bättre behövande..
 Anna, minna och carro tar ton.
 måttligt berusade... av e-type..
 anna tar ton.. AFRICAAAAA!
 mitt kvart över tre ragg..

så!! nu får det va bra med bilder.. anna hojtar om picknick i solen och jag sitter här som en disktrasa och luktar suröl.. och min vackra skinnväska stinker satan.. annas öl vart bortglömd i den.

hej mäér!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0