jag gråter nästan av glädje.. vår...ah..

idag är det officiellt VÅR!
nu kan det inte komma ett till bakslag! JIHA!!

såg även årets första tussilago idag..

image559

ska sätta igång med städandet nu.. får ju besök av 10 torra halsar som ska vattnas om ca 2 timmar..
och ikväll ska våren firas!!!

det vill säga med klänning..
tyvärr är jag ingen tjej som är lagd åt det hållet att man lägger ut "kvällens outfit"
så ni som skymtar mig i rännstenen.. ni har haft tur..

för min klänning är så satans snygg.. heheh..

 vill bara avsluta med att nästa helg inte är vilken helg som helst!
då kommer eda hem från hennes halvårs resande...
känns som att hon borde ha 7 barn och glömt hur man snackar svenska..
SÅÅ LÄNGE har hon varit borta... för mig!

hajchapparall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0