monday morning..

måndag morgon och solen skiner idag igen...
har miljontals saker att göra.. tvätta 100 kilo kläder, minst!... gå ner på apoteket och hämta ut knarket, åka ut med bröderna till mamma & pappa, handla mat, pilla navelludd, datahacka och sola..

ska bli upp mot 15 grader idag.. götta!

katterna har skrikit sen jonas stack imorse.. runt 7.30 alltså..
hade det inte varit för att jag älskar dom och fött dom hade ja spolat ner dom i toan..
haha!! och som den dumma morsan som skämmer bort sina barn så måste jag ju åka ut med dom så dom får ragga brudar och äta råttor.

image573 
loke skriker i denna stund på en mamma med barnvagn.

image574

och liston snarkar...

by the way.. när jag ändå pratar om mina hunkar ska jag stoltsera med att jonas kom 2:a i helgens tävling..
ett snäpp närmare miljonerna.. höhö.. han vann ju HELA 400 kr och ännu en stor pokal som kommer samla damm..

ska slänga i mig frulle och tvätta vidare..


Kommentarer
Postat av: hp

JAJAJJA JAG VET!! men en hel javla japanfamilj tog med blixt och hajen dog inte, sa jag harmades:)

smekiz

2008-04-21 @ 11:51:18
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: anna

hahahhah klockren bild på liston... det e väl så där en annan ser ut när man sover!!!

2008-04-21 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0