prutt

här sitter jag nu.
luktar OTROLIGT (som gunde skulle säga det) gott i håret.

min älskade frissa carro har tagit sig an mig och anna.. igen.. 
Anna BTW fick en sån fin färg på håret så jag blev svartis och arg.. hehe.. nääää...
men jag fick en tvekande känsla att bli normal i håret igen. men NEJ blev svaret!

sitter annars och kollar på hockeyn.. är helt förbryllad över att HV pungat in 7 mål i nätet!!
det kan inte vara annat än uppgjort!

hehe.. får väl nån hockeydåre hack i häl som ska läxa upp mig nu.
välkommen!

jag ska nu jogga in till toan för kl är 22.10.. skulle alltså ha sovit för 10 min sen..
jag och min ångestfyllda tvångstanke att sova 8, helst 18 timmar per dygn rusar genom mig.

gonatt på er alla,
sängen kalla,
yalla yalla,
//från den balla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0