SOL!

snacka om vår idag.. kändes att svarta skinnpajjen hetta upp ryggen en aning.
och med min vanliga tur hade jag mastodont passet.
11.00 - 20.00

gud gillar inte mig! antagligen för att jag inte tror på honom..
tydligen gillar han inte heller hanna graaf... för det regnade på hennes bröllpsdag.
hehe.. 

 för övrigt är jag i väntans tider.. dock inte på barn.. nej nej..
något mycket bättre...

desperate housewifes..

och till helgen är det äntligen THE e-type. blir ett jäkla hadderajjan hos miriam innan.. 20 tjejer från charm..
kan inte bli bättre..
och på fredag ska jag ha en liten tillställning för mina underbara kollegor.. (som inte ska på e-type)
vill komma på en riktigt bra lek men vad?!?!!?!?!?!?

slutligen: brännan inför idas återkomst är igång.. känner mig stel i hela fejjan.. och det måste väl va bra?

Tadaa!!


Kommentarer
Postat av: jenny

Intro-tävling!!
Den lekte vi på en fest i lördags!! Det var kul, särskillt om man är ett gäng tjejer som drukigt lite vin *fniss*

2008-04-15 @ 22:03:54
URL: http://jennynenny.blogg.se
Postat av: SLida

hurru, ta de lugnt med solarie branna. vill fan inte ga ut med er om ena ser ut som ett russin och den andra ar gulflackig av brunutansol!!

2008-04-16 @ 15:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0