Stina, still going strong!

ahaaaaa!!!

så ni har blivit fler?
många fler... tänka sig vad intressant man måste vara.. höhö...

den lilla stapeln är nu uppe på 148 stycken smarta personer.. kul!
inte för att jag är sån... som är SÅN.. men fan va kul!
vilka är ni och varför skriver ni inte till mig? jag vill ju hälsa på er och klappa er på huvudet!


annat att hojta extra om?!
JO.. har idag dragit en repa på vårdcentralen.
är för STOR för att gå på Um..

repan gick fint och alla cylindrar funkar.. bytte nämligen bara knarket.
men jag säger bara en sak.. det där med att fläka ut sig på en kall "pappersbit" iförd endast strumpor och tröja, med en lampa i könet känns.... nja.. har vart med om bättre.
apropå könet kom jag att tänka på Ida. hon kallade mig alltid könet.. det låter mycket värre än vad det är.
men den historien mina kära 148 läsare tar vi en annan gång..

god kväll / fläkfamiljen

image547

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är en som läser hahha

2008-04-11 @ 21:17:29
Postat av: hp

VAA!??!?! OKEEEEJ NU HAR JAG ALLTSÅ FÄRGAT HÅRET HELT I ONÖDAN!? DU sa ju att DU skulle färga håret mörkbrunt?!?! åååååhhh...... *LESS*

2008-04-12 @ 09:54:20
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: Christina

Jag är en utav dom! Jag fullkomligt ääälskar din blogg, jag skrattar som en gris varje gång jag läser så fortsätt med det. Och dessutom älskar jag alla ljuva bilder på kissemupparna, hur får man ett lika roligt liv som du? // Johannas kusin, Christina :)

2008-04-16 @ 19:18:36
URL: http://paperdoil.blogg.se
Postat av: Anonym

Förresten jag glömde påpeka att inläggen du skriver i fyllan är bäst! :)/Stina

2008-04-16 @ 19:19:52
URL: http://paperdoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0