vi kom, vi sågs, vi segrade!

har bara en sak att säga.. ida är den samma.. haha.. och hur vet jag det?
jo, hon kör fortfarande på sitt säkra kort :
supa sig full, sen supa lite till, tappa bort jackan för nästan 3000 kr och nycklarna hem och till bilen.

hahahaahaaa!! inget nytt där int!
men gud så kul att höra hennes gräsliga skratt igen!

kvällen i övrigt va den sjukaste på länge tror jag..

 cissi, negern och anna
 trion
 det bjöds upp till dans också. här: anna, hanna och vår M.I.L.F bettan ( som även va på grönbete för första gången på  vääääldigt länge)
 Ida med sängkammarblicken. här antastar hon ett par som gärna klarat sig utan henne..

 Ida blev arg när hon inte fick vara med i den trion så hon slog ut tanden på stackarn.
 men fick direkt samvetskval och gav honom sin egen lösgom med låtsastand på.
 trion.. i ännu en vacker vinkel
 ida testade sängkammarblicken på en annan..öh.. stackare... också.. 
 och när inte han heller visa intresse tutta hon eld på honom...
 
 och anna mötte mannen med stort M.. eller långa ben iaf..
 jag själv drog en repa till mcdonalds och försökte snika på mig mat av folk som stog framför i kön..
 ...för jag hade tyvärr legat på latsidan sa min hallick.. tyckte ju min pose skulle få killar att flocka sig som flugor till skit.

kvällen slutade på red light district för en nattmacka..


en mycket osammanhängande saga om denna kväll.. men som ni alla vet är allt till 110 % sanning iaf!!


Kommentarer
Postat av: SLida

ja du könet, de va en riktig rivstart på sommaren den där kvällen! med tanke på att du lagt upp en bild på mej där jag visar typ hela BHn så kommer det en hämd bara så att du vet:)

2008-04-29 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0