sinnesro..

åh, jag mår så gott! .. gött mos, om anna hade bestämt ordvalet.

har varit runt på varenda affär i stan..
det har smattrat i plånboken mycket aktivt!
koftor.. världens vackraste.. är mina.. mmm...
och något lite mindre roligt som underkläder är avbockat!
HATAR att köpa underkläder.. dyrt och syns typ.. aldrig.. om man inte heter jonas då..
har även ökat en storlek.. till min förvåning!

tycker dom bara hänger mer och mer.. höhö.. men ja.. kanske är därför dom blivit större..
... för att dom är längre.. ?!

allt dåligt har nått gott med sig.. eller?

har även köpt batterier till tv dosorna.. det är kanske det bästa jag gjort på mycket länge!!

det är de små tingen som gör det hela perfekt!
jäkligt skönt att Jonas är borta till på söndag ... faktiskt!!
men på söndag... då jäklar äre jag som ligger i nya underkläder , tuggandes tuggumi i soffan och vinkar dit han med lillfingret..

joooråå.. jag kan det där med att va sexig.. har sett det på tv.. ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0