en dag på staden.

åhh.. kvällen igår blev underbar..
har berusnings känslan kvar än.. både den alkoholaktiga och den ... andra,, härligt!!!

allt blev en salig blandning! vin, öl, sprit, baileys, och franjelico..
och jag har slut på tandräm.. fint upplägg va?!

och jag ska ner på stan och flukta på folk.. hehe... smider mina händer... hehe..smider mina planer på att förgöra hela sundsvall med en pust!
en pust... av stinas gårdagens.. med slutfinal på max.. SÅKLART!

och ikväll blir det samma visa.. har nämligen hälften av kräftorna kvar..

leva livet.. nu ska jag leva livet..









                                                                                     lagbilden i sin fulla prakt.

ps: anna volta nerför min trappa så hon fick gipsa bacon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0