hallå där, ...

hallå där, köp blåbär!!
hallå där en gång till, köp rutten sill...
hallå där många gånger, köp dubbla långkalsonger!

jotack, idag är man hjärndöd.. blev ett äkta hadderajjan igår.
tyvärr är kameran stendöd så bilder bidde det ej.

måste ta tag i det där i veckan.. kameran är ju fan A O för en annan..

måste duscha nu, ska med ett gäng på bio ikväll..
och ÅHH... höll på att missa.. 2 grabbar i gänget.. höhö..
körde hem självaste stanleycup bucklan igår.. bucklan hade även 2 lifeguards vid namn bill och walter.

mina kändis-kåt-fasoner växte till liv och på en sekund va man 14 igen och ville höra alla detaljer..

PINSAM!
vacker som få.. ville bara säga de.



känner mig förövrigt vacker som få .. speciellt när jag ler har jag hört..

eller har jag råkat dragit 17 kilo kokain upp i näsan och visat ett framkallat leende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0