det blev en hög femma gott folk!

allå allå!!

julbord på grankotten, fest i lådan och en massa snack om privat liv och privata delar skedde igår.
en tjejfest helt enkelt!!

skitkul i korta drag..

rände ner på oscar och stage dive:a från baren.
eller så är det bara en dröm jag har..

och nu ska man ut till jobbet och tjäna en del av miljarden...
pappa och mamma ska skjutsa ut mig för dom va på fest igår.. i stan.

pappa rassla ihop nått om att han va ful medans morsan fnittrade i bakgrunden när jag ringde.

hallå??? är ni full, sa jag..
NÄÄÄ.. ful sa pappa oxå hörde man morsan fnittra i bakgrunden..

ska bli mkt spännande och se vilka dårar det är man åker ut med..

PS: EN DAG KVAR TILL THE GRANDE KLÄDPÅSE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0